onsdag 23 maj 2012

Cindy


Ann det är cindy ,  jag är ledsen att det blev så här . Men .. NÅGON gjorde så jag fick en allergichock , så jag ser förfärlig ut , en modell kan inte se ut som en ballong i ansiktet när man ska spela in en reklamfilm . Men denna NÅGON är min rival inom branschen , din andra lilla modell , Gayle . Du och Gayle är de enda som vet att jag har en nötallergi , antagligen hade hon i nötter i mina flingor , reklamflingorna . Hon har alltid varit avundsjuk på mig och mina framgångar , hon fick nog nu med reklamfilmen och allt . Hon ville få mig ur vägen , dock är det inte så lätt . Uppdraget skulle bli hennes , det var hennes plan . Det är bara mina tankar , men det låter rätt logiskt och troligt . 
 Jag kommer komma tillbaka när mitt ansikte har blivit bättre .  Hoppas att ni har tålamod nog att vänta på mig , jag vill inte förlora det här uppdraget . Det är min högsta dröm att få vara med i en reklamfilm som kommer visas överallt , det ska inte lilla Gayle få förstöra för mig . Jag har kämpat och kämpat , nu äntligen så har jag lyckats i branschen . Hoppas att du förlåter mig för att ni får vara oroliga och leta efter mig , jag kommer tillbaka . Cody tar hand om mig . Jag tänker inte säga var jag är , men jag kan säga att jag är vid liv och mår bra . Lägg inte ner tid på att vara oroliga . 

Kram , Cindy            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar